mandag 6. juni 2011

Spiselige bilder

Jeg fikk en printer Canon ip3600 og tilhørende ark & blekk av kjæresten min på bursdagen. Så nå kan jeg også printe spiselige bilder til å legge på kaker! Dette kommer til å bli kjempegøy - - og så får jeg ikke lenger panikk når jeg har kjøpt et bilde og det begynner å gå i oppløsning eller knekker eller noe (alltid brukerfeil da....)  rett før det skal legges på kaken..... For nå printer jeg i tilfelle bare et nytt :-D Jeg kan også printe og selge bilder, bare skrik ut! Her er første bildet jeg printet. Selve fotoet tok jeg for noen år siden. Dette kakebildet kan du gjerne kjøpe. Det er A4-str - og ikke så skeivt som her, det er fotografen som har vært litt rask når hun tok bildet av bildet igjen....

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Heldige deg!! :O)
Gratulerer med bursdagen!

Som dagene går sa...

Så fin bursdagsgave du fikk!Har lurt på hvordan dette gjøres. Legges bildet over kaka/marsipanen eller er det en større prosess?
Ha en fortsatt fin helg!