søndag 26. juni 2011

Strikkefestivalen er over for denne gang!


Jeg glemte kameraet på fredagen (dag 2), da var jeg heldig med naboen min, Annette,  og fikk sitte under felles telt med henne. Ustabilt vær! Lørdagen var helt knall - både været og alle kundene! Tusen takk til alle sammen som besøkte meg -- jeg har hatt 3 fantastiske dager! Dette var aller første gang jeg stod på noen form for marked, men sannelig ga det mersmak :-) Nå gjenstår "bare" varetelling for å se hva jeg har igjen. Noen farger av garnet mitt er totalt utsolgt.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hyggelig å si hei i farta - jeg skulle jo tilbake for å se på knapper, men det rakk vi ikke... Sånn er det når man går i flokk :) Så bra at du hadde mange kunder! Skulle bare vært flere selgere som deg der, som solgte strikkerelevante ting! Kanskje neste år?

Kirsten sa...

Å, så masse fint garn du hadde å selge :) Boden din hadde jeg nok med glede besøkt hvis jeg ikke hadde vært i bryllup. Men neste år....

Felisi sa...

Fine bilder, og det var veldig hyggelig å hilse på deg :)
Godt å høre at du var fornøyd med helgen!