mandag 20. oktober 2008

Nyhetsklubben


Jeg har nylig fått årets 3.pakke fra Strikkinnom og denne gangen var jeg ikke så fornøyd som de andre 2 pakkene. Men det er helt min egen skyld, jeg har nemlig ikke sagt noe om fargeønsker! Garnet er mykt og herlig å ta i, spesielt det grønne, som er en blanding av alpakka, ull og silke. Garnet i midten er merinoull og silke, og absolutt den fargen jeg liker minst.... Jo, jeg har faktisk kjøpt garn i samme farge selv tidligere, fordi det skinte mot meg i hylla - men det endte i dukkeklær....
Garnet i midten koster kr 83,- pr hespe i butikken. Noen som vil bytte det med meg?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Og hva hadde du tenkt deg i bytte?

Lillian sa...

Hm.. Så da ut som et nydelig garn! Og hvis du sliter med å finne ut hva du skal strikke av det oransje, kan du strikke leggingser til meg..! :):)
HEhe.. Ha en fantastisk tirsdag!

Klem, Lillian