fredag 2. januar 2009

Award deles herved ut til :




Jordbær & piggtråd - først fordi jeg synes kontrastene i bloggens navn er oppsiktsvekkende kule! Og deretter fordi det er en annerledes og interessant blogg! Jeg gir awarden Brillante Weblog til denne bloggen . Litt sent, men forhåpentligvis godt!

Den andre awarden jeg har fått i desember, Kreativ Blogger, vil jeg gi videre til Shamu. Jeg har fulgt med på bloggen der lenge, og synes det er flotte plagg hun syr og ikke minst morsomme navn hun finner på til alle sammen! I tillegg må jeg innrømme at det er litt morsomt å se stoff som i mine øyne ALDRI kan bli annet enn kjedelig dynetrekk plutselig gjenoppstår som barneklær :-))))


4 kommentarer:

Anonym sa...

Der var det en ny blogg jeg må innom :) Godt nyttår!

Anonym sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år! Har vært innom shamu sin blogg noen ganger og er enig i at hun er kreativ og flink.

Tone sa...

Tusen takk for Award, Irene!
Det var litt av ein overraskelse!
Eg skal nok finne ein blogg å gi den vidare til, men eg veit ikkje kor kjappt det går.

Anonym sa...

Hei.Takk fop besøket i bloggen min.Det var koselig at du stakk innom.
En koselig blogg du har.
Klem fra Elin