tirsdag 6. januar 2009

Award igjen :-)


"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vilenda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne awarden til seks bloggere som igjen må velge seg nye seks. "
Det var Hilde som ga meg denne - tusen takk, Hilde!
Jeg må nok vente litt --- igjen -- før jeg får gitt denne videre. Ikke sikkert det blir til 6 stk heller - dessverre blir det litt kjedebrev over awardene når de krever et visst antall, så jeg ser bort i fra den biten!

1 kommentar:

strikkedilla sa...

Hei. Jakken jeg strikket til søsteren min er denne.http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=109&d_id=8&lang=no
Ligner veldig på den du fant.Den som jeg strikket passer veldig fint på vinteren og er med tykt garn. Likte den veldig godt og har lyst til å strikke meg en selv også. Den du fant er mye lik i bunnmønsteret tror jeg.
Lykke til med prosjektet hvis det blir noe jakkestrikking.