søndag 5. april 2009

Award


Tusen takk til alle som har besøkt bloggen min de siste ukene.


Jeg har også fått 2 awarder, en fra Aileen, sammen med denne oppfordringen:
1. Tidenes Norske låt
2.Den beste fest låt
3. Din fineste rolige låt
4. 80 tall`s sang
5. Nevn en sang og hvorfor
- men dette er nok ikke noe for meg - selv om jeg ble veldig glad for å bli husket på da !! ....... Beste festlåt (den gangen jeg festet) var nok TNT med AC/DC. - og kanskje er beste 80-talls låt "Svake menneske" med Jannicke.
Jeg hører mye bra musikk, men det er stort sett på radio, så jeg henger meg ofte ikke opp i hvem som synger. Og vet enda sjeldnere hva låtene egentlig heter...
--------------------------------------------------------------------------------------
Den andre awarden har jeg fått av Habitata
- en Kreativ Blogger-award, som dere kan se på høyre side i sidebaren på bloggen min. Tusen takk!!!

Ingen kommentarer: