tirsdag 21. april 2009

Award!

Jeg har fått en award av Hanne. Tusen takk!!

Det er alltid kjempekoselig å få awarder, selv om jeg ikke alltid er like flink til å sende dem videre... Jeg lover at jeg skal skjerpe meg - selv om jeg aldri lover at jeg kommer til å holde et bestemt antall når det gjelder å sende videre. Antallet må være opp til den enkelte, mener nå jeg :-)
I margen på høyre side kan dere se awardene jeg har fått - tralalaa ! :-)

Teksten som følger med denne awarden er:
"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til seks bloggere, som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres."

Ingen kommentarer: