fredag 23. april 2010

Hjemmelaga sjokolade!

- og nå snakker vi ikke om å bare smelte om, nå snakker vi om å lage sjokolade fra grunnen av - helt uten sukker!
Her er oppskrifter: http://www.okosjokolade.no/oppskrifter.html
Min variant ble omtrent som "messesjokoladen", men hadde bittesmå kakaobiter i, og det fikk nesten litt kaffe(!)smak. Hadde også noen korn havsalt i noen biter. Digg!
Dette er skikkelig sunne saker :-)))))
Egner seg også veldig godt for diabetikere, så det skal lages mer sjokolade for å bli gaver!

5 kommentarer:

line sa...

Det så både spennende og godt ut :)

Ønsker deg en god helg.

PS! Frøoppdatering i bloggen min.

Stubbetufsa sa...

Jeg har kjøpt noe som heter råkakao, det er i en pose i små biter - men hvordan skal jeg bruke det???

Kort og Søm sa...

Oj..så spennende, det må jeg sjekke ut!! :o)

Tulip sa...

Så spennende blogg du har! Og er helt imponert over dine konditorferdigheter, i alle kakene du har laget lengre nede i bloggen! FANTASTISK!

Takk for kommentar inne hos meg:)

Stubbetufsa sa...

Tusen takk for svaret! Klem!