onsdag 16. februar 2011

Knapper!

Perleposten har en flott utfordring gående. Vis frem knappene dine! Du kan lese mer om det her: http://perleposten.blogspot.com/2011/02/jeg-har-et-nskeom-glass-fulle-med.html
Flotte knapper i premie!
Jeg fant frem mitt syltetøyglass med knapper - så her ser dere mine.
Jeg må vel innrømme at jeg ikke har totalt knappedilla, jeg har nok mer garndilla -- men det henger jo litt sammen uansett da *smiler*
Uansett, så blir man stadig vekk betatt av en knapp eller to!
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Perlehuset sa...

Flott Irene! Kan jeg bare plukke opp ditt bilde og legge inn i albumet?
TUUUUUUUUSEN TAKK!!!!!

mimouna sa...

Knapper er GØY! Men jeg er nok mer enn en knappebruker enn en knappesamler. Skulle gjerne hatt litt flere å velge mellom. Så kanskje jeg henger meg på denne konkurransen.

Sommertid sa...

Så mange fine knapper i form og farge. Her i denne heimen er det nesten alltid knappe manko. Ikke noe lager her nei.Kjøper til det formålet jeg trenger og ikke noe utenom, sikkert derfor det er manko innimellom også.
Ha en forts fin dag :)

Villblomsten sa...

Gøy utfordring :-)

jeg har maaange knapper :-)

reSIRIkulert sa...

Kom innom bloggen din via Epla. Kjekk blogg av ei tydelegvis kreativ dame :)