tirsdag 27. januar 2009

Utfordring :-)


Grethe har gitt meg samme utfordring som Sivic, se innlegget under her.Så nå rusler jeg inn i min 6.fotomappe og ser hvilket bilde som ligger som nr.6....

I den mappen var det bare 3 bilder!! Så da rusler jeg videre til mappe 7, og finner det 3.bildet der...
Her finner vi festklærne jeg strikket til dukken som bor hjemme hos moren min! Dukken hadde ingen klær, stakkars, så jeg strikket (og sydde litt) noen antrekk til den. Det er ca 1 år siden, det nå.

7 kommentarer:

Grethe sa...

Så søtt et antrekk.
Skulle så svært strikke dukkeklær til mitt barnebarn, men er enda ikke ferdig. Strikking er ikke første pri lenger.

vis2vas sa...

Å, så herlige dukke-klær! Jeg strikka så mye til mine døtre at jeg har dukkeklær helt i halsen! Ikke lett når man da har et barnebarn på snart 3, som spør med stjerner i øynene: Kan du strikke klær til Lise, Mor? Sukk, så da strikker jeg klær da, vet du!

Kort og Søm sa...

Så fine dukkeklær!! :o)

LivM sa...

Fine dukkeklær du har strikket! Mye fint ellers på bloggen din også. Koselig at du er tilbake på Projo!

Anonym sa...

Heldige dukken. Så søtt antrekk den har:)

turvid sa...

Kjempesøtt!

turvid

Anonym sa...

Første besøk her hos deg,,så søtt og yndig dukketøyet er.Og er vel en stolt dukkemamma som har fått det vel.:))