søndag 29. mai 2011

Jakke til meg selv :-((((

Husker dere dette innlegget: http://irene-w.blogspot.com/2011/01/jakke-til-meg-selv.html

Jeg strikket lystig i vei i største str først. En liten stund. Fant ut at det kom til å bli en sekk, så tok opp igjen før jeg kom så langt som til ermene, og begynte på nytt i mindre str. Den ene ermen er nesten ferdig, og jeg prøver ca 100 ganger, men kommer til samme resultat hver gang. Jakka blir for trang i overarma! Hæhh, liksom!? Jeg har aldri vært borti et plagg som er for trangt der før, overarmene mine er liksom ikke det største jeg har da.
Kanskje er det jeg som tenker feil, kanskje hadde den likevel passet - men jeg tror ikke jeg sjanser på det. Nå pakker jeg alt sammen bort og så får jeg heller finne på noe annet med alt det garnet! Usj & æsj. Hvis noen vet om andre jakke-oppskrifter i passende garn, så kom gjerne med linker. Ingen montering av ermer, takk.

Legger ved et par bilder med 2 forskjellige kjøpejakker under (som begge passer, den grønne med vide ermer, den brune med ettersittende).

2 kommentarer:

Unknown sa...

Huff og huff. Synes ofte selv dette er et problem. Jakkene blir liksom litt så der.. :))

lise sa...

Du kan ikke legge opp litt flere masker under ermet og tilsvarende på bolen da..? Skrekkelig irriterende å måtte rekke opp, men det er heldigvis fort glemt!