søndag 5. juni 2011

Garn-BH.............helt inne eller heltinne........ og............

Jeg har hatt bursdag. Og i den forbindelse så handlet del 8 i Den Store Konkurransen i Galskap & Glede-gruppa på FB om å lage bursdagsgave til meg. Intet krav om å gi meg gaven, det holdt med bilde av den. Men noen valgte likevel å sende bidragene sine til meg.Over her ser dere gavene:
* store & nydelige kattegrytekluter laget av Elisabeth fordi jeg klaget på at de fleste hjemmelaga grytekluter er altfor små * brodert bilde med helt inne eller heltinne, inspirert av Snella & Petronellas lek med ord, laget av Helene * Garn-bh'er laget av Sigrid (morsomt, men litt usikker på om de vil bli brukt, det er mulig garnet mitt er for frigjort :-)) * katteknapper laget av Birgitta - motivene er tegnet på krympeplast * dongeriveske laget av Wenche etter at jeg tidligere hadde sagt at vi ikke hadde noe avlagt dongeri å sy veske av her i huset *håndkle med maskinbrodert Galskap & Glede, laget av Ann Kristin (riktignok ikke bidrag i konkurransen, men dukket opp i samme tidsrom) - og * mønster til å strikke mitt eget Galskap & Glede-håndkle, laget av Gerd Jorun. Mønsteret eller det siste håndkleet er dessverre ikke avbildet.

Et par nærbilder:


Jeg har også fått gaver av samboer'n - og det kommer i et eget innlegg seinere :-D

Ingen kommentarer: